گیرنده دیجیتال موبایل WiFi
  • گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

    دریافت شبکه های دیجیتال به صورت بی سیم در موبایل اندروید یا ایفون

    قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت

    قابل حمل و استفاده در حال حرکت

    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت

    سایز کوچک و وزن سبک



    قیمت : 269000 تومان



    این دستگاه قابلیت دریافت کانالهای تلویزیون دیجیتال و ارسال آن به صورت بی سیم (WiFi) به بر روی انواع تلفن همراه و تبلت (به صورت همزمان بر روی یک دستگاه) را داراست. با استفاده از انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از سیستم عاملهای ios و Android را دارند شما میتوانید با اتصال از طریق بی سیم (WiFi) به این دستگاه کانال های تلویزیون دیجیتال را مشاهده نمایید. امکان ضبط برنامه ها و سبک و قابل حمل بودن محصول از ویژگی های این گیرنده می باشد.


    قیمت :
    269000 تومان


    امکانات و ویژگی های گیرنده دیجیتال WiFi:
    - قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت
    -
    سایز کوچک و وزن سبک
    -
    قابل حمل و استفاده در حال حرکت
    -
    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت
    - دریافت کانال های دیجیتال به صورت وای فای
    - امکان استفاده بر روی موبایل و تبلت های اندروید و آیفون (ios)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان