ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar
  • ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar

    جنس: پلاستیک شفاف


    جلوه ی زیبای آشپزخانه شما

    طراحی فانتزی و بسیار زیبا



    قیمت : 39000 تومان



    به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده ، شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است. زمانی که شما چای و یا قهوه را درون ظرف فانتزی قهوه و چای بریزید و قاشق را درون آن قرار بدهید این ظرف مانند یک گلدان خواهد بود که یک گیاه در آن قرار گرفته شده است. این محصول می توان در منزل ، کافی شاپ ها بهره برد و همچنین به عنوان دکوراسیون محیط نیز قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar :
    - ظرفیت نگهداری تا 725 میلی لیتر
    - همراه با قاشق پیمانه به شکل برگ
    - جنس: پلاستیک فشرده و شفاف
    - طراحی فانتزی و بسیار زیبا
    - ابعاد: 16 در 9 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    المنت برقی آب جوش آور یک محصول جدید بوده که به صورت یک المنت با کلیپس اتصال به سر هر نوع لیوان و یا ظرف دلخواه شما مانند فلاسک، تشت، سطل و ... توسط برق شهری (220ولت) به راحتی روشن می شود.

    قيمت : 69000 تومان
  • گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند. گلدان آکواریومی دارای یک استند برای نگهداری گلدان است که می توانید گل های زینتی ، سبزه ، کاکاتوس و . . . را بر روی آکواریوم خود داشته باشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • گلدان آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • این تبلت دیجیتال دارای قلمی مغناطیسی است که اجازه طراحی های ظریف را به استفاده کننده می دهد با این قلم می توانید حتی رنگ آمیزی های نیم سایه و سایه را هم ایجاد کنید

    قيمت : 179000 تومان