عینک آفتابی Bermuda
  • عینک آفتابی Bermuda

    جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش UV 400


    موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای


    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک


    قیمت : 119000 تومان



    طراحی عینک آفتابی Bermuda به گونه ای است که مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. برای طرفداران عینک آفتابی این مدل یک پیشنهاد ویژه می باشد. این محصول همراه باکیف و دستمال عرضه میشود. این عینک به صورت اسپرت طراحی شده است و برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی Bermuda  :
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
    - جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
    - فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان


    کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

    قيمت : 269000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان