نگهدارنده عینک خودرو
  • نگهدارنده عینک خودرو

    نصب روی آفتابگیر تمامی خودروها 

    جنس پلاستیک ABS

    مقاومت دربرابر لرزش خودرو

    کیفیت ساخت عالی


    قیمت : 129000 تومان


    خرید نگهدارنده عینک خودرو برای تمام کسانی که چه از عینک طبی و چه آفتابی استفاده می‌کنند بسیار ضروری است. زیرا گذاشتن عینک رو و یا داخل داشبورد، باعث آسیب رسیدن به شیشه عینک و یا افتادن آن کف خودرو می‌شود. اما با خرید جا عینکی به راحتی می‌توانید در مواقعی که از عینک خود استفاده نمی‌کنید آن را در این محفظه قرار داده و خیالتان از آسیب دیدن عینکتان جمع باشد و هنگام نیاز به راحتی دم دستتان باشد. نگهدارنده عینک خودرو را میتوانید براحتی روی آفتاب‌گیر خودرو نصب کنید. این محصول که در ابعاد کوچک با طراحی ساده اما کاربردی ساخته‌شده است؛ عینک شما را به‌راحتی در یک مکان امن نگاه می‌دارد و از پرتاب شدن آن به اطراف محیط داخلی خودرو به سبب حرکت خودرو و همچنین از گم شدن و شکستن عینک شما جلوگیری می نماید. نگران لرزش خودرو و همچنین دست انداز های خیابان نباشید! کیفیت ساخت بالا و همچنین نوع اتصال گیره نگهدارنده عینک مخصوص خودرو باعث می شود هیچ لرزشی روی این نگهدارنده عینک تاثیری نداشته باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو :
    - دارای لایه اسفنجی برای جلوگیری از خط و خش
    - قابلیت نصب آسان بر روی آفتابگیر ماشین
    - نصب روی آفتابگیر تمامی خودروها 
    - متناسب با تمامی عینک‌ها
    - طراحی زیبا و کاربردی
    - جنس پلاستیک ABS
    - مقاوم در برابر ضربه
    - کیفیت ساخت عالی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    قابلیت نصب بر روی دریچه کولر خودرو قادر است انواع گوشی‌های موبایل را در بازه اندازه 3.5 تا 7 اینچ نگاه دارد. جنس بدنه این هولدر از آلیاژ آلومینیوم است و در عین ظرافت و زیبایی، از مقاومت بالایی برخوردار است.

    قيمت : 109000 تومان
  • خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی) کاربری فوق العاده آسانی دارد، به نحوی که حتی خانم‌های خانه دار نیز می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

    قيمت : 99000 تومان
  • این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • با استفاده از کیت پنچرگیری لاستیک خودرو خودمان به سادگی و درصورت لزوم با نگاهی به راهنمای تصویری پشت بسته می توانیم پنچری لاستیک تیوبلس انواع خودروهای بزرگ و کوچک را برطرف کنیم.

    قيمت : 99000 تومان
  • یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

    قيمت : 129000 تومان