چنگال میوه خوری طرح قفس
  • چنگال میوه خوری طرح قفس

    دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت

    در بسته بندی اورجینال و زیبا

    قابل استفاده برای انواع میوه جات، شیرینی و زیتون

    قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل



    قیمت : 12000 تومان



    چنگال میوه خوری طرح قفس با طراحی جالب و منحصر به فرد شامل یک قفس پرندگان به عنوان استند و پایه، و 6 چنگال با طرح پرنده های زیبا می باشد که علاوه بر زیبایی ضیافت های شما بسیار اشتها آور نیز می باشد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در بسته بندی اورجینال و شکیل عرضه شده است.


    قیمت :
    12000 تومان



    ویژگی های محصول:
    - در بسته بندی اورجینال و زیبا
    - قابل استفاده در رستوران ها و کافی شاپ ها و منازل
    - قابل استفاده انواع میوه جات و شیرینی
    - چشمگیر و زیبا
    - دارای 6 چنگال زیبا با رنگ متفاوت



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    قیمت : 12000 تومان


    رخت آويز جادويي و شگفت انگيز واندر هنگر حجم کمد لباس شما را 5 برابر مي کند. با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد. وسیله ای مخصوص زندگی های امروزی ...

    قيمت : 89000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  •  لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb یک لامپ اضطراری نشکن است که به راحتی روی سطوح می چسبد و در مواقع تاریکی محیط را روشن می نماید.

    قيمت : 99000 تومان