مجسمه کلش طرح کینگ و کویین
  • مجسمه کلش طرح کینگ و کویین

    برگرفته از بازی جذاب و محبوب کلش Clash of Clans

    در دو طرح Barbarian king و Archer Queen


    ساخته شده از پلی استر تو پر

    هدیه ای بی نظیر برای علاقمندان بازی Clash


    کیفیت ساخت عالی و رنگ ثابت


    قیمت : 59000 تومان



    بازی های رایانه ای جای خود را به اپلیکشن ها و بازی های تبلت ها و گوشی های هوشمند داده اند و در این میان بازی هیجان انگیز کلش ( Clash  ) توانسته است در میان جوانان محبوبیت خاصی پیدا کند. همواره جوانان در آرزوی این هستند که نماد ها وشخصیت های موجودات کارتونی و بازی های الکترونیک را به صورت عروسک و یا مجسمه در اتاق خود داشته باشند که این امر مشوق سازندگان اسباب بازی در تهیه و تولید این شخصیت ها است.
    هم اکنون مجسمه های بازی محبوب و پرطرفدار کلش در دو شخصیت کینگ و کویین با کیفیت عالی تولید شده و می تواند هدیه ای بی نظیر برای طرفداران این بازی باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های مجسمه Clash طرح کینگ و کویین :
    - ساخته شده از پلی استر تو پر و با دوام
    - دارای رنگ ثابت
    - کیفیت ساخت عالی
    - در دو طرح Barbarian King  و Archer Queen
    - طراحی شکیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری Solar Light مناسب نصب در دیوارهای ورودی ساختمان‌ها، حیاط، کناره‌های پله و مکان‌های مشابه است. چراغ با جذب انرژی خورشیدی در طول روز، انرژی لازم برای روشن کردن محوطه را در شب هنگام فراهم می‌کند.

    قيمت : 289000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد. این لامپ دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم می باشد و مصرف برق فوق العاده پایینی دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • سر شیر آب متحرک مدل بازویی یکی از پر کاربرد ترین نوع سر شیر ها است که با وصل شدن به قسمت سر شیر روشویی امکان هدایت مسیر جریان آب را به جهات مختلف برای شما فراهم می سازد...

    قيمت : 189000 تومان
  • بازی مهیج راکت اسنپ کچ، شامل یک اسباب بازی جذاب وجدید است . این بازی شامل 2 راکت به همراه 4 عدد توپ است. با قرار دادن راکت در دست و حرکت دادن آن می توانید توپ را پرتاب و دوباره بگیرید.

    قيمت : 99000 تومان